Strategii de Marketing

Atât în viața de zi cu zi cât și în business, trebuie să îți stabilești obiective.

Cel mai nebunesc lucru la care te-ai gândit vreodată este mai tangibil decât ai putea crede. Fie că vrei să fii președintele SUA, să mergi pe lună sau să faci 10 milioane de Euro - aceste lucruri nu sunt imposibile. Ele pot fi atinse cu un plan de acțune concret - o strategie.

În ceea ce ține de marketing, ține cont de 8 pași:

1. Definește scopul și obiectivele

Stabilește un scop general și obiectivele particulare pentru atingerea acestuia. Așa vei ști ce ai de făcut.

2. Analizează piața & competiția

Aflând condițiile din piață, vei observa și oportunitățile. Mai mult, competiția poate fi un indicator al nivelului de efort pe care trebuie să îl depui pentru a avea succes.

3. Cunoaște-ți clienții cu adevărat

Determină caracteristicile clienților și potențialilor clienți pentru a afla cum îi poți aborda în cel mai eficient și de efect mod.

4. Poziționează-te

Diferențiază-te în fața publicului țintă și rămâi în mintea acestuia printr-o poziție clară.

5. Stabilește canalele de comunicare și tacticile de marketing

Vrei să împarți pliante? Vrei să apari la TV? Sau vrei să fii o vedetă pe internet?
Alege-ți canalele de comunicare în funcție de obiective și investește în ceea ce îți aduce vânzări.

6. Planifică... termene, implementare, responsabili - planifică tot!

Nu relativiza și determină clar cine, ce și când face.

7. Măsoară și adaptează

Acesta este un pas care se aplică mai degrabă în perioada de implementare. Dar, chiar de la redactarea strategiei, este necesar să stabilești un mod de evaluare.

8. Nu abandona!

Hai să apăsăm pedala de accelerație!

Lasă-ți afacerea să prindă viteză și hai să vedem cum putem să depășim concurența. Marketingul bine pus la punct îți va aduce clienți în orice împrejurare.