Social Media Marketing

Clienții te caută pe Facebook.

În România, numai pe Facebook înregistrăm aproximativ 10 milioane de utilizatori. Și acest lucru se întâmplă în condițiile în care în țara noastră sunt aproximativ 11,7 milioane uilizatori de internet.

Fie că vrei sau nu, în ziua de azi trebuie să fii SOCIABIL cu toți clienții tăi.

 

Alege platforma care ți se potrivește

În prezent există un număr mare de platforme social media. De aceea trebuie să îți investești eforturile în cele care ți se potrivesc businessului tău.
De exemplu, dacă businessul tău este B2B s-ar putea să ai rezultate mai bune pe LinkedIn decât pe Facebook.

Creează conținut

Completează-ți profilul și postează conținut relevant. Cu cât te prezinți mai bine și postezi lucruri mai relevante, cu atât publicul tău țintă îți va acorda mai multă atenție. Nu te feri de sponsorizarea conținutului.

Fii conectat

Nu te rezuma la a posta și atât. Răspunde și comentează. Stabilește relații cu audiența ta. Chiar dacă vorbim despre mediul digital, utilizatorii sunt oameni înainte de toate.

Nu pune accentul pe numere mai mult decât trebuie

Poți să ai 10.000 de like-uri la pagina de Facebook și să observi că nimeni nu reacționează la postările tale. De aceea e cel mai important să păstrezi conexiunea cu audiența ta.
Ia în considerare că deși tu poți să ai un număr mare de urmăritori, platformele social media nu vor arăta niciodată postarea întregii audiențe.

Hai să apăsăm pedala de accelerație!

Lasă-ți afacerea să prindă viteză și hai să vedem cum putem să depășim concurența. Marketingul bine pus la punct îți va aduce clienți în orice împrejurare.