Naming & Branding

În business contează cum te cheamă și cum arăți.

Nu este vorba despre superficialitate, dar atunci când vrei să vinzi, trebuie să fii atrăgător pentru posibilii tăi clienți.

Aceste elemente nu vor înlocui un produs de calitate, dar cu siguranță îl vor scoate mai ușor în evidență.

Când consumatorii te recunosc, întotdeauna vei reuși să vinzi mai repede și mai ușor decât orice nou venit în nișa ta.

Ce tipuri de public ia în considerare un proces de branding?

1. Tipuriule de publicul intern și cvasiintern
2. Tipurile de public extern

Ce elemetele atinge procesul de branding?

1. Nume
2. Nume subsidiare (dacă este cazul)
3. Simbol
4. Principalele caractere
5. Caractere subsidiare (dacă este cazul)
6. Culori
Aceste elemente vor fi cuprinse de un Brand Book pentru a fi ulterior folosite de companie pe toate materialele și în toate mediile de comunicare.

Ce elemente vor fi verificate în procesul de branding?

1. Produsele
2. Ambalajele
3. Mediile
4. Semnalizarea
5. Expunerea
6. Ținuta
7. Materialele de comunicare
8. Prezența în mediul digital
9. Promoțiile
10. Formulările
11. Publicațiile
12. Vehiculele folosite
13. Publicitatea

Până la urmă, la ce ajută brandingul?

1. Intern:
- poate îmbunătăți moralul
- poate scădea fluctuația de personal
- poate atrage angajați mai buni
2. Financiar
- unde este cazul, poate duce la creșterea prețului acțiunilor
- poate facilita achizițiile și vânzările
3. Marketing
- poate încuraja clienții să aibă o atitudine mai îngăduitoare
- poate îmbunătăți relația cu furnizorii
- poate eficientiza folosirea bugetului de promovare
- poate permite abordarea unor piețe noi
- poate încuraja apariția unor activități noi în companie

O identitate bine conturată evidențiază schimbarea

Niciun program de branding nu va reuși să facă singur schimbarea, de aceea rămâne în datoria organizației să rămână fidelă scopului procuesului de branding.

Deși un nume nou și niște elemente de identitate vizuală actualizate pot reîmprospăta un brand, rămâne de datoria companiei să se țină de recomandările primite și să urmărească folosirea elementelor actualizate.

Iar când vine vorba despre percepția publică, este important ca odată cu schimbarea feței, să se schimbe și comportamentul.

Hai să apăsăm pedala de accelerație!

Lasă-ți afacerea să prindă viteză și hai să vedem cum putem să depășim concurența. Marketingul bine pus la punct îți va aduce clienți în orice împrejurare.